Pojęcie "outsourcing" pochodzi wprost z języka angielskiego, jako skrót słów "outside-resource-using". Pojęcie to zostało użyte po raz pierwszy w 1979 r, natomiast ogólna koncepcja jako idea biznesowa została zdefiniowana już w 1923, kiedy to Henry Ford stwierdził że:
"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to w ogóle robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my"
Wobec powyższych założeń Outsourcing oznacza, więc przekazanie funkcji wykonywanych przez pracowników danego przedsiębiorstwa firmie zewnętrznej, niezwiązanej bezpośrednio z firmą zleceniodawcy, ale specjalizującej się w konkretnie określonej dziedzinie np. w zakresie zarządzania, obsługi procesów biznesowych, infrastruktury czy technologiach informatycznych.
Oferujemy dostosowane do wymagań Klientów odpowie umowy Service Level Agreement (SLA) zapewniające zoptymalizowanie czasu dostępu oraz kosztów utrzymania odpowiednich usług IT:
Zapobieganie awariom
- zarządzanie środowiskiem IT na zlecenie Klienta
- zdalne monitorowanie wydzielonych usług IT
- audyty i inwentaryzacje sprzętu i oprogramowania
- okresowa konserwacja sprzętu
Projektowanie rozwiązań
- usługi związane z analizą zasobów i potrzeb klienta
- projektowania architektury rozwiązań integracyjnych
- realizację wdrożeń o charakterze pilotażowym
- wdrożenie docelowych funkcjonalności
- zarządzania projektami powierzonymi przez Klienta
Naprawa sprzętu
- doraźne usługi serwisowe między innymi serwerów, notebooków, drukarek, zasilaczy awaryjnych
- pośredniczenie w reklamacjach skierowanych do Producentów
Dzierżawa sprzetu i oprogramowania
- doraźne usługi serwisowe między innymi serwerów, notebooków, drukarek, zasilaczy awaryjnych
- pośredniczenie w reklamacjach skierowanych do Producentów